Nest, nest siste øvelse :)

Hej folkens 🙂

Idag sto je og min kjære opp ca halv11 hæll no 🙂 han lå noen minutt lenger, og imens da, så dusja je, å sminka meg 🙂 Åsså sto han opp 🙂 Åsså litt seinere så åt je frokost 🙂 Han og da 🙂 Åsså har vi liksom itte gjort så mye, hehe 🙂 Hatt det kjempekoselig i helga og 🙂 Livet er herlig sier je bare ^^ Verdens beste kjæreste <3 Uten tvil 🙂 <3 Kl 13.30 så reiste Kristin og je på sang øvelse i det store korslaget 🙂 Sang 3 timer idag 🙂 Ganske mye det ass 🙂 Morro var det 🙂 Bortsett fra at på slutten så begynte je å hoste en del, men slik ere å værra litt forkjøla.. Men nå ere muligens bare 1 sangøvelser igjenn før vi skar te Vågå å synge mot resten 🙂 Trur  faktisk det går ganske bra på mine vegne je ass 🙂 Sjøl om je har gått glipp ta veldig mange øvelser, pga je har vøri på sjukehuset daa.. Men var med på det første oppmøte, åsså forrige øvelse, og den idag 🙂 Men må si det er veldig morro da 🙂 Je elsker å synge, og musikk generelt 🙂 Det er den 19 mai som vi skar te Vågå å synge mot de andre komunene 🙂 Det blir morro ass 🙂 Gleder meg svæært 🙂 

Elsker kjæresten min <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg