07.05.2012

Hej folkens 🙂

Idag sto je opp kl 09.00 ca, åsså kjæresten min lå noen minutt lenger 🙂 Je gikk å dusja, også ordna meg 🙂 etter det så åt je frokost da 🙂 Åsså kom dom mæ tabletter ått meg, åsså kom støttekontakta mi, vi stakk en tur på parfymeriet, åsså etter det så stakk vi en tur på cafe 🙂 Åsså gikk vi hemmat åt meg, åsså reiste hu hemmat 🙂 Åsså gikk je inn da 🙂 Har vaska badet også vaska opvasken, åsså sopa je gangen, for det trengtes ass, det kjæm mætt grus inn i gangen.. Å nå sitt je ved datan å slapper ta 🙂 Å har ittno planer i efta 🙂 Men kjæresten min kjæm etterpå en gong 🙂 <3 Elsker deg kjæresten miin <33

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg