Fredag igjenn :D <3

Hej folkens 🙂

Da ere fredag igjenn da gitt 😀 Je har vøri heme i 3 uker nåå 🙂 Og tenk som tida har gått 🙂 Sjøl om på dagtid itte går like fort hver dag 🙂 Men je har det så utrolig perfekt 🙂 <3 Har verdens herligste kjæreste <3 Idag sto je opp 12.00, åsså dusja og ordna meg åsså åt frokost da 🙂 Åsså har en hjelpa meg med å fløtta tvn 🙂 For har kjøpt ny skjenk vettu 🙂 Å da ere finest å ha den på midten ta veggen 🙂 Å det er den nå, og det ser veldig bra ut 😀 Åsså gikk je meg en tur neri Dombås 🙂 Gikk meg en tur innom gullsmen, åsså stakk je en tur på Cafe 🙂 Åsså tilslutt en tur innom butikken 🙂 Åsså det regna en del ass.. Men je bestemte meg for at je skar gå en tur idag uansett vær.. Så da vart det te at je gjorde dæ da 😀 Å nå har je akuratt gått med et par ting te lagring i boden, gått med no søppel og vaska opp 😀 Så nå ser det veldig bra ut her altså 😀 🙂 hihi 🙂 Å seinere kjæm min kjære <3 Elsker deg kjæresten min <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg