13.05.2012

Hej folkens 🙂

Igår så vart det te at je og kjæresten min fant på no med Marianne 😀 Og da henta vi hu så hu fikk vøri på butikken, åsså kjørte vi no runder i Dombås 🙂 Åsså stakk vi på Napoli, je og kjæresten min åt 🙂 Je våkna så tidlig som 08.15 igår. Aner itte håffer.. men slik ere 🙂 Åsså lå je uansett da.. sjøl om je itte sov 🙂 men kjæresten min sov te nesten halv2, hihi 😀 Bra det 🙂 Åsså igårkveld stakk vi ned te Marianne da 🙂 Festa 🙂 Dom drakk, og joggu hadde vi det morro da 😀 Sang, musikk og prata 🙂 Hadde en helt fantastisk kveld med dere <3 Og je la meg halv6 idag tidlig, hehe.. Men kjæresten min kom å la seg litt seinere. Åsså sov vi te nesten halv12, og enda je sto opp å fikk tabletta mine, for dom kom jo mæ dom ca kl 10.. hehe. Åsså gikk je å la meg att da, å lå te nesten halv12, hehe 🙂 Tusen takk for en herlig kveld/natt Marianne og kjæresten miin ( vegar ) hihi <3 Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg