25.05.2012

Hej folkens 🙂

Igår glømte je serriøst å blogge.. det trur je er første gangen på lenge ass… Igår sov je te kl 13.. Åsså vaska je gulva her, åsså skifta på senga og litt slik 🙂 Ellers så laga je middag te min kjære kom hemmat fra arbe 🙂 å da vart det spaghetti med kjøttsaus 🙂 Ellers så bare kosa vi oss 🙂 Å idag sto je opp 11.00, åsså dusja, ordna meg, åt frokost 🙂 Åsså vaska je oppvasken 🙂 Åsså kom det ei fra miljøarbeidertjenesten da 🙂 Å vi satt å prata litt 🙂 åsså reiste vi borti sentrum.. satt der litt.. åsså handla je litt te helga 🙂 Langhelg nå veitu 🙂 Å før idag så bestæmte je meg for å laga Rullekake 🙂 åsså handla det je mangla te dæ da.. åsså når je kom hemmat så begynte je med dæ da etter je hadde pakka opp varene je hadde kjøpt 🙂 åsså fant je itte miksestava… je bare…. åååh, faaaen.. så fant je en slik anna miksestav, å prøvde dæ da.. men neiiida, dæ funka itte.. åsså med vanlig mikser da.. men dæ tar jo år og dag.. itte fikk je te dæ hæll såe.. Men så teslutt så tenkte je… faen hæll ass,. haha xD Så gikk je te ene nabon her å hadde tenkt å spørre om å låne mikser.. men dom var itte heme.. så da banka je på åt dom andre 🙂 dom kjæm fra utlandet så dom skjønte itte te begynne mæ.. men så teslutt så skjønte hu morra det.. å je sååå lykkelig da.. gikk innat te meg å miksa da… åsså gikk je innat med miksestava etter je var ferdig mæ dom og hadde vaska dom da 🙂 åsså stekte kaka da.. men så vart den itte akuratt så vellykka.. men men.. itte så verst da.. har itte smaka på den, men det ser itte fuuuult så verst ut da.. men je er itte så glad i Rullekake.. så da tenker je dæ at kjæresten min kan smaka jee 😀 Å nå har je akuratt satt meg ned for å slappe ta litt 🙂 Å i 17 tida så skar je setta på no pølser som vi skar ha te middag når kjæresten min kjæm <3 Elsker deg kjæresten min <3

Blogges <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg