31.05.2012

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp 07.15, åsså dusja je og ordna meg 🙂 åsså kom drosja å henta meg, å kjørte meg te Otta, for har vøri på samtale idag 🙂 Åsså gikk je på senteret etterpå 🙂 Kjøpte meg sminkegreie, og et par øredobber 🙂 Åsså satt je på mæ mamma og pappa, åsså kjørte dom meg hemmat 🙂 åsså når je kom hemmat så begynte je å vaske te helga 🙂 Har vaska gulv, tatt oppvasken og litt 🙂 Så nå ere fint her amma 😀 hihi 🙂 Å etterpå så kjæm ei fra miljøarbeidertjenesten 🙂 Åsså etter det så skar je laga middag te kjæresten min kjæm hemmat fra arbe 🙂 <3 Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg