02.06.2012

Hej folkens 🙂

Igår så stekte je pizza te kjæresten min kom hemmat fra arbe 🙂 åsså åt vi da 🙂 Åsså stakk vi ned te Marianne 🙂 Kjæresten min kjørte meg te mor og far en tur, åsså kjørte pappa meg ned te Marianne etter je hadde vøri ått dom en tur 🙂 Åsså vart klokka nesten 02.00 før vi var hemmat trur je 🙂 hehe. Åsså sto opp kl 12.30 idag, åsså dusja je, ordna meg, og åt frokost da 🙂 Åsså sku vi egentlig på Drag Race i Oppdal idag, men det vart avlyst pga mangel ta folk, pga konfirmasjoner vettu 🙂 Åsså kjæresten min skar kjøpe seg bil neste uke, åsså skar dom ta den bilen han har nå i innbytte, så han skar ta ut det anlegget som er i bilen og slik. Så han er nere ått a Marianne å gjør dæ, for hu skar ha det etter han 🙂 Å je vart itte mæ idag 🙂 Så får sjå hva dagen bringer ^^ Elsker deg kjæresten min <3 Er så utrooolig glad at det ble oss to <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg