05.06.2012

Hej folkens 🙂

Idag sto je opp kl 11.00 ca, åsså dusja. ordna meg og åt frokost 🙂 åsså vart je mæ ei te Otta, åsså gikk vi rundt på senteret 🙂 je kjøpte gardiner, sengetøy og litt 🙂 Åsså når je kom hemmat så kom mor og far en liiten tur 🙂 Åsså vaska je gulva i leiligheta mi, vaska rundt på badet også skifta på senga 🙂 <3 Og nå har je akuratt ordna meg, for skar på slik sanggreier på ungdomsskolen 🙂 skar høre på dom, også skar je synge for han dirigenten også skar han sjå om det er stemma mi dom treng i koret 🙂 for er litt strengt spør du meg, hehe. Men hååper bare på det bæste 😀 Så tida har gått jæævli fort idag, hehe 🙂 Og etter je er ferdig på korgreine så kjæm kjæresten min å henter meg <3 Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg