06.06.2012

Hei folkens 🙂

Igårkveld så var je mæ på sanggreine å prøvde å synge sammen med dom i det koret da 🙂 det var veldig morro 🙂 Akuratt slik je kunne tenkt meg 🙂 Men je skar itte prøve synge aleine liksom før te høsten 🙂 men får nå bare vente å sjå da 🙂 Itte anna å gjørra mæ dæ 🙂 Åsså etter det så henta verdens beste kjæreste meg <3 Åsså reiste vi hemmat, å la oss etter noen minutt 🙂 Å je sto opp kl 11.30 idag, dusja, ordna meg, og åt frokost 🙂 Åsså litt etter det så gikk je, for hadde legetime kl 13.00 🙂 Åsså mens je satt på legekontoret å venta, så ringte dom fra Elkjøp meg.. å sa dæ atte telefon min er helt ødlagt.. for dom fra elkjøp tok sjansjen før dom sendte inn telefon min, å prøve å ta ut simkortet, åsså sente den inn da, åsså fikk je melding igår om atte telefon min var mottatt på verkstedet, åsså sku dom sjå på det så fort som mulig.. åsså hadde dom kontakta elkjøp da.. åsså sa dom dæ atte simkort leseren var helt ødlagt, ittno å reparere.. sikkert bare fordi han på elkjøp tok sjansen på å ta en slik kniv inni der å prøve å få ut simkortet før den vart sendt inn.. men dæ gikk jo gæli dæ da.. så da spørte dom om je ville ha telefon i retur hæll om dom sku kaste den.. å selvfølgelig sa je dæ at dom kunne bare kaste den i med atte det itte var no å reparere… Å je har bestilt meg ny telefon idag da 🙂 Samsung Galaxy S2, slik telefon har kjæresten min og, hihi 🙂 <3 Ellers så har je satt på ei maskin med klesvask idag.. lagt i sammen no klær, vøri på helsehuset å skrivi ut en jobbsøknad  som je skar sende 🙂 Også var je oppå parfymeriet å spørte om hu dama der ville hjelpe meg å setta inn ny piercing, å hu var snill å gjorde dæ 🙂 hehe 🙂 Å je bestilte meg piercinger og et par øredobber i overigår, åsså kom det allerede idag 🙂 Overaskende 🙂 Og kjæresten min kjæm seinere, han er vell hemmat fra arbe for itte så lenge sea, flink 🙂 Elsker deg kjæresten miiin <3

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg