<3

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 11.00, åsså dusja, ordna meg, og åt frokost 🙂 Åsså etter det så vaska je gulva mine att, er så støvete.. så da gjorde je dæ. åsså vart je henta ta drosja og kjørt te Otta, for je har vøri på samtale nedpå der idag 🙂 Gikk bra dæ 🙂 Å nå er je hemmat, har laga meg no nudler bare og eti dæ  🙂 fordi je skar laga middag te kjæresten min kjæm hemmat fra arbe 🙂 Han jobber lenge idag, så da tenkte je dæ at je får gjørra såpass som å laga mat te han kjæm att fra arbe da 🙂 <3 Ellers så skar je snart en tur på butikken å pante flasker 🙂 . Gleder meg like mye hver dag te kjæresten min  kjæm hemmat fra arbe altså <3 Verdens beste kjæreste <3 Bjørn Vegar <3 Elsker deg Vegarmiin <3

Ha en fin efta da folkens <3

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg