10.06.2012

Hei folkenz 🙂

Sorry altså.. meeen je får itte lagt ut bilde ta de nye gardina mine.. for je bruker en anna telefon nå veitu.. fordi den je hadde vart jo ødelagt pga det simkortet som je satte fast.. men je skar kjøpe meg ny telefon i morra hæll tirsdan, så da kjæm det bilder veitu 🙂 Blir heller så je kjøper telefon uten abbenemang liksom.. eller åpent hæll hva det hetter.. så je kan bruke hva som helst på den liksom 😀 for je har abbenemang fra Onecall je veitu 🙂 Er svæært fornøyd med dæ 🙂 Så da kjæm summen på ca 3800, men bedre det enn å gjørra som je gjorde.. hehe.. betale litt hver mnd åsså er telefon liksom itte min før ett år.. å før dæ så vart den ødelagt liksom.. såå je har ombestemt meg.. for sku egentlig betale over 2 år.. men dæ blir jævli dyrt egentlig.. forhold te å kjøpe den på elkjøp liksom.. for sku je hatt slik abbenemangsak. å betalt over 2 år, da hadde det vørti 219 kr i mnd for bare telefon.. i 24 mnd.. å dæ er 5300 ca.. så da blir det telefon kjøp på meg i løpet ta uka en gong tekjer je, istella 🙂

Bloggez <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg