Jaggu skjelden :)

Hej folkens 🙂

igår kjøpte je meg da ny telefon 🙂 å fikk kjæresten min te å hjelpe meg med den, for je er amatør på nye telefoner veitu, hehe 🙂 men.. satte vekkerklokka på 09.00, meeen, den ringte itte.. men je våkna, å da var klokka 09.40, å je bare.. åååhh faen.. ringte fort støttekontakta mi å sa.. duu, je har forsovi meg, å tar litt lenger tid te je er klar.. men var greit dæ da 🙂 je forta meg å dusja, sminka meg, og varma baguett i mikron å tok med ut, å møtte hu på trappa 🙂 haha 🙂 Å vi har vøri i Oppdal idag 🙂 Spelt 5 runder med Bowling 🙂 Åsså så litt rundt på kjøpesenteret 🙂 var innom elkjøp da, å spørte om dom kunne sjå på telefon min, dom  gjorde det, å den skar funke nå 🙂 åsså var vi innom europris, også te slutt stakk vi en tur på Peppes Pizza og åt 🙂 for vi var begge kjempesultene.. Å nå er je hemmat etter en fin dag i Oppdal 🙂 er bare noen minutt sea je kom hemmat, hehe 🙂 Å nå skar je sitta å slappe av, å får vell setta på no musikk og, hehe 😀 Og kjæresten min kjæm rundt kl 21 🙂 Savner han like mye hver dag <3 Helt utrolig.. Du er så spessiell for meg Bjørn Vegar <3 Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg