Kooselig helg :D <3

Hej folkens 🙂

Igår rakk je faktisk itte å blogge, hehe.. men igår så sto vi opp kl 13.20 ca, hehe 🙂 Åsså dusja je, og ordna meg 🙂 Åsså åt frokost da 🙂 Åsså stakk vi bort te kjæresten min 🙂 Åsså hjalp je han å tørke litt støv og slik 🙂 Åsså han vaska badet og gulva 🙂 Så dæ er bra 😀 Åsså etter det så stakk Lena,Vegarmin og je ned te Marianne 🙂 Åsså var det fæst der 🙂 Åsså hadde det så morro atte 😀 Hørte på musikk, prata, lo og hadde det virkelig arti ass 😀 åsså litt uttpå så kom  det to te 😀 Mette og kjæresten hennes 🙂 Vart bare mer og mer morro ass 😀  Men litt før 04.00, så vart je så trøtt og slitin att je reiste hemmat 🙂 Åsså la meg slik 04.30 da, og sov te kl 14.00 idag, hehe 🙂 Å idag når je sto opp så dusja je, sminka meg og åt frokost, åsså  satte je på ei maskin med klesvask 🙂 Åsså stakk je ned te Marianne, men vegarmiin var der i natt, for klokka vart ca 06 på dom så.. hehe 🙂 men je stakk ned te marianne da.. idag rundt klokka 15, åsså satt vi å prata og sånn 🙂 Åsså var det Allsang på grensen, høydepungter fra i fjord 🙂 åå, je elsker det programmet 🙂 Åsså nå er je nesten akuratt hemmat, men Vegarmiin sku bare oppi ått farsin en tur, åsså kjæm han hit <3 Men hatt det utroolig koselig i helga da 🙂 <3 Elsker deg kjæresten min <3

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg