19.06.2012

Hej folkens 🙂

Idag sto je opp kl 12.00.. hehe.. åsså dusja je, sminka meg og åt frokost 🙂 åsså stakk je te moskusgrillen for å møte Trine 🙂 Åsså satt vi der litt 🙂 Je kjøpte meg softis og sjokolademilkshake, hihi 🙂 Åsså etter det så stakk vi innom minibanken, for je måtte ta ut penger te ei regning, hehe 🙂 åsså stakk vi innom den butikken i 2 etg på mega der 😛 åsså kjørte Trine meg hemmat 🙂 åsså hjalp hu meg å instalere et slags program som man må ha for å legge inn bilder fra telefon te pcn, så nå har je lagt inn no bilder fra siste tida som dekk ser 😀 Åsså har je søtti ved datan en del, åsså har je prata med mamman miin i telefon, hehe 🙂 er  vell ittno bombe dæ, hihi 🙂 Å nå har je akuratt eti middag 🙂 gjorde det lettvint, for je skar på Bingo mæ støttekontakta mi om en drøy halvtime 🙂 så det vart lapskaus på boks te middag idag 🙂 å min kjære er enda på arbe, for han jobber lenge idag.. å når han er hemmat så er je borte, men han kjæm i kveld når je kjæm hemmat 🙂 <3 Elsker deg kjæresten miin <3

Verdens beste kjæreste <3 Vegarmiin <3

 

Blogges <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg