01.07.2012

Hei folkens 🙂

Igårkveld så var je og Vegarmin en tur ute i Dombås 🙂 Kjørte litt rundt, og sto på råneplassen å prata med en som han kjinner 🙂 Åsså etter det så reiste vi hemmat å la oss 🙂 Å je sto opp 09.50 ca idag, åsså åt frokost, dusja, sminka meg også fikk je tabletta mine da 🙂 Åsså kjørte Vegarmin meg ned te Maria 🙂 For hu har bursdag idag 🙂 Så da feira vi den, åt kaker og kosa oss 🙂 Åsså kjørte Eva meg hemmat, dom sku innom butikken, så da vart je mæ 🙂 Åsså kjørte Eva meg hemmat da 🙂 Åsså har je laga meg no mat også eti da 🙂 Å nå sitt je ved datan og hører på musikk 😀 Og snart kjæm ei fra miljøarbeidertjenesten 🙂 Å etter det en gong så kjæm Vegarmin <3 Verdens beste kjærest <3333

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg