Hemmat :D

Hej folkens 🙂

Idag sto je opp kl 09.30, åsså dusja je, åsså hadde je legesamtale 🙂 Åsså fækk je greie på at je sku hemmat idag 🙂 Åsså åt je lunsj der, men dom som jobba der skrev no papirer som måtte skrives 🙂 Åsså mellom der så pakka je tinga mine 🙂 Åsså kom drosja å henta meg 🙂 Åsså sku je bytte drosje på Gjøvik, der var det to som hadde vøri på undersøkelsegreier, åsså dom sku oppat te Vågå, så da måtte je bytte drosje att på Otta 🙂 Så nå er je nesten akuratt hemmat 🙂 Har røkki å pakke opp tinga mine da 🙂 Å nå har je satt meg ved datan da og hører på musikk 🙂  Men håper det går rette veien med meg nå 🙂

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg