Dansefestivalen i Sel 2012 :)

Var på dansefestivalen i Sel i gårkveld 🙂 Mæ Ragnhild,Jostein,Kristin, Andre og en te 🙂 Var masse bra musikk 🙂 B.la   A.P.S lonley,Anne Nørdsti, Pegasus,Lasse Stefanz 🙂 Men var to steder vettu, så fikk itte med meg dæ som var samtidig, hehe 🙂 Så da var det velge. Enten Lasse Stefanz hæll Pegasus, og da valgte je Pegasus uten tvil, for dom sang før på eftan/kvelden og, og dom laga SHOW,  så da vart det Pegasus, hehe 😀 Hadde det kjempefint der i går, var borte i 12 timer, så da fikk vi mæ oss litt for å si det slik 🙂 Men skar dit en liten tur i kveld og med verdens herligste kjæreste Vegarmiin <3 Det har je gleda meg te ass <33 Så dæ blir svæært <3 Men skar legge ut no bilder fra igår da, så får dekk sjåå 🙂

Her er det A.P.S Lonley, han spelte fyst på æftan 🙂

Her er han ene som spell i Pegasus 🙂 Je digga dom ass, dom laga så liiiiiv 😀

Her har vi Pegasus 🙂 Flinke jaa 🙂

Je stelte meg foran Pegesus, åsså sku ragnhild bare ta bilde ta meg foran dom, men så kom han trommeslageren fram å vart mæ på bildet og je merka det itte før je såg bilde sjøl, haha. Jævli bra 😀

Her har vi Lars Christers 🙂

Å her har vi meg foran dom da 🙂 Stelte meg der to gonger amma, så et ta bilda vart nogenlunde, men begge vart helt greie 🙂

Anne Nørdstiii 🙂 Min favoritt 🙂

Anne Nørdsti m/bandet sitt da 🙂

Lars Christers 🙂

ANNE NØRDSTII 🙂

Høygravid, men joggu kom hu å sang læll :)) Morro jaa ;D

 

 

Der har vi no bilder veitu, å mere kjæm :))

En komentar er alltid koselig <3

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg