18.07.2012

Hei folkens 🙂

I natt la je og kjæresten min oss litt over 01, for da kom han hemmat fra fisking, hehe 🙂 Åsså sov je te kl 11.15, men han lå litt lenger 🙂 Je dusja, sminka meg, og ordna håret mitt 🙂 Åsså åt je frokost 🙂 åsså sto Vegarmiin opp 🙂 Åsså åt han frokost 🙂 Åsså kjørte han meg borti her, for je sku på samtale 🙂 Åsså etter je var ferdig på samtale så stakk je innom butikken, åsså kjøpte je smultringer i smultringbua, haha 😀 Åsså stakk je innom ekjøp, for sku kjøpe meg slik boks te tvn 🙂 men måtte ha kundenummer, å dæ hadde itte je tilgjengelig, så da må je stikke innom en anna dag att 🙂 Åsså gikk je hemmat,  gikk, og åt smultringer, hahahah 😀 Når je kom hemmat så la je sammen no klær som var tørre 🙂 åsså satte på ei maskin med klesvask, best å gjørra dæ, så det itte blir store hauger ass, hehe 🙂 Åssåå har je begynt å laga no middag 🙂 vegarmiin kjæm snaart håper je 🙂 hehe 😉 Spaghetti m/kjøttdeig og kjøttsaus som  står på menyen idag 🙂 I kveld hæll no så skar vi på Fisking 🙂 hihi 🙂 dæ blir sikkert morro da 😉 Verdens beste kjæreste <3 Vegarmiin <3 Elsker deg <3

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg