20.07.2012

Hei folkens 🙂

Igår kveld så stakk Vegarmiin, je, og Lena en tur ned te Marianne 🙂 Koselig dæ da 🙂 Hu dreiv å ordna å satte inn anlegget i bil sin 🙂 Fikk det te etterhvert 🙂 Åsså stakk vi en tur te Dombås 🙂 Sto på plassen å prata og kjørte litt rundt 🙂 Åsså etter dæ stakk vi hemmat å la oss 🙂 For da vart klokka nesten 02, hehe 🙂 Åsså sto Vegarmiin opp kl 10 ca idag, fordi han måtte stikke å kjøpe no for farsin. Men je sto opp en tur åsså fikk tabletta mine og slik 🙂 Åsså la je meg att såvidt, å sov te kl 11.00 🙂 Åsså sto je opp da 🙂 Dusja,sminka meg, ordna håret mitt og nå sitt je å et frokost 🙂 Å straks kjæm ei fra miljøarbeidertjenesten 🙂 Da skar je stikke å kjøpe meg fiskestang sjøl 🙂 dæ blir saker veitu 😀 Åsså skar vi på fisking seinere idag, etter planen 🙂 Vegarmiin <3 Elsker deg <3

Ha en fin  dag da folkens, for det skar je <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg