Fin dag i Oppdal læll :)

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 09.00, dusja, sminka meg,ordna håret mitt og åt frokost 🙂 Åsså reiste je og støttekontakta mi i halv11 tida te Oppdal 🙂 je hadde bestilt bane te kl 12.00.. åsså når vi kom dit så var det stengt.. dæ er jævlii rart da, når je ringte å bestilte en uke i forvægen.. Men åpna kl 15.. så da stakk vi borti sentrum der så lengii.. Je kjøpte meg ny bukse, 70 %.. Altså betalte 120 kr for ei fin olabukse 🙂 Åsså kjøpte je meg no tights faktisk.. no je aldri pleier å kjøpe meg.. for den ene je har fikk je ta veninna mi for ei stund tebasjat.. Men kjøpte meg 2 tights idag, parfyme som var på tilbud.. Å dæ var Avril Lavigene 🙂 Åsså kjøpte je no slik nyttig ting som man må ha.. Håndkle,vaskepulver,skyllemiddel.. også kjøpte je et fint sengeteppe 🙂 Har lagt det over senga allerede ^^ Åsså reiste vi bortatt på Bowlinga te kl 15 da.. Åsså var det faen meg slik proffe folk som sku spelle kl 16.. så da rakk vi bare en runde med bowling før dom sku ordne banene.. men det med atte vi hadde bestilt bane te idag.. dæ kunne dom itte skjønne.. for var samma duden som var der idag som var der da je ringte å besilte forrige mandag.. men han sier ingen har ringt å besilt.. å at je sikkert hadde ringt feil.. men OMG.,. je har jo ringt dit å besilt andre gonger.. te samma nr.. sååe.. men samma dææ.. Hatt en fiiin dag læll 🙂 Og ekstra morro da 🙂 For Maria vart mæ og 🙂 Nå snaart kjæm Vegarmiin trur je.. For trur vi skar stikke en tur på fisketur 🙂 Vegarmiin <3 Elsker deg <3

Ha en fin kveld videre da folkens, for det skar je <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg