Dokkatur! :)

God kveld folkens 🙂

I efta så har je og kjæresten min eti middag da 🙂 Åsså søtti å slappa ta 🙂 Åsså før dæ så har je og veninna mi sendt no meldinger, og prata på telefon 🙂 Vi har prata om det flere dager da, altså at je har såå lyst å bli mæ Katrine og dom neste fredag 🙂 For da ere Vors ått kjæresten hennes, også ere Dj Broiler på Gjøvik 🙂 Så da fant vi nå ut hva vi sku gjørra da 🙂 Eller lettere sagt.. hu fant ut 🙂 Åsså vart vi nå enige om detta da, så gikk je på togstasjon å bestilte meg togbilletter 😀 je tar toget te lillehammer 🙂 åsså henter katrine meg, åsså stikk vi innom piercingstudio antageligvis, så je kan ta piercing i underleppa mæ det samma :)) Åsså reiser vi te kjæresten hennes 🙂 Åsså ordner te kvelden :)) Åsså er vi der litt utover kvelden, åsså ere no sjåfører som kjører oss te Gjøvik da.. på DJ BROILER 😀 ååååh. gud som je gleder meg da 🙂 Åsså er vi på festen der da, sikkert te det er slutt hæll no 🙂 åsså blir vi kjørt hemmat te Katrine 🙂 Åsså ligg je og hu der, heme ått foreldra hennes 🙂 Åsså når vi står opp så skar Katrine på jobb 🙂 Åsså je skar møte hvertfall ei veninne mæ det samma 🙂 Så dæ blir koselig da 🙂 Åssååååå kjører Morten meg te toget som går fra Lillehammer på Lørdan 😀 åååååh, guuuuud som je gleder meg altsåå 🙂 Men ellers i kveld så kjørte vi oss en tur neri Dombås 🙂 Møtte på to venner, å sto å prata litt mæ dom og slik 🙂 Å nå er vi hemmat, å skar bare slappe ta resten ta kvelden 🙂

Ha en fin kveld videre da folkens 🙂

Blogges 🙂 <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg