Kooselig :)

Hei folkens 🙂

Igår så var det overaskende fint vær altså 🙂 Vi reiste ut, åsså satt vi ved Bunnpris der å prata 🙂 Vegarmiin, je, Sigurd og Lena 🙂 Koselig jaa 🙂 Åsså etter dæ så stakk vi på Statoil å kjøpte oss burgere alle sammen, hihihi 🙂 Åsså seinere så stakk vi på  fisking 🙂 Men vart dårlig mæ fisk altså.. hehe 🙂  Men koselig læll 🙂 Åsså reiste vi hemmat ca kl 23. Åsså la vi oss 🙂 Åsså sto opp kl 12.00 idag, åsså dusja je, sminka meg, også åt frokost da 🙂 Det vanlige kan man si.. hehe 🙂 Åsså kjørte Vegarmiin meg te Moskusgrillen, så møtte je støttekontakta mi 🙂 Åsså satt vi der ei stund 🙂 Åsså stakk vi te frisørn så je bestilte meg time te å fikse panneluggen min, for dom hadde itte tid akuratt idag.. Så da vart det time der i morraa 🙂 Åsså etter dæ så stakk vi på posthuset som je kaller det, hahah 🙂 Men dæ hetter vell post i butikk, hah 🙂 henta gardina mine som je hadde bestilt meg 🙂 Nå har je faktisk akuratt skifta på senga også skifta gardiner 🙂 var egentlig veldig fint synes je da, men kaanskje litt for lange.. meen.. får sjå hå je gjør mæ det etterhvert 🙂 meen haster ittee 🙂 hihi 🙂 Og nå sitt je ved datan og hører på musikk 🙂 men skar legge sammen no klær tenkte je 🙂

Ha en fin efta videre da folkens 🙂

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg