31.07.2012

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 11 🙂 Vegarmiin sto opp rett etterpå nesten 🙂 Je dusja, sminka meg, også åt vi frokost 🙂 Je fikk itte i meg så mye mat, pga slit så med magavondt da.. Ittno nytt dæ 🙁 Åsså kom det ei fra miljøarbdiertjenesten, åsså stakk vi te frisørn å ordna luggen min, mye finere nå synes je da, hehe 🙂 Åsså hadde vi tenkt å stikke å bestille tannlegetime, for bare slik skjekk 🙂 Men så hadde alle tannlegekontora ferie faktisk.. hehe. men hadde legetime kl 13.. Åsså etter dæ så stakk vi en tur på Moskusgrillen 🙂 Åsså innom butikken å handla no mat og 🙂 Og etter dæ så stakk vi hemmat hit, åsså spelte Ludo, hahahahah 🙂 Å nå har je vaska innpå badet også har je støvsuga gulva her 🙂 Å nå har je akuratt satt meg ned å skar eta litt 🙂 varma meg en baguett.. Å i kveld skar je og støttekontakta mi på Bingo 🙂 Vegarmiin, Sigurd og Lena skar stikke på fisking 🙂 Fiineste kjæresten miin <3 Elsker deg Vegarmiin <3

Blogges <3  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg