06.08.2012

Hei folkens 🙂

I går efta/kveld så reiste je og Vegarmiin en tur ned te Marianne 🙂 Koselig dæ da 🙂 Å hu satt å renska Jordbær 🙂 Så vi åt jordbær som hu har vøri å plukka, åsså så gode dom var 🙂 Mye bedre enn de som er i butikken ass, fyy søren 🙂 Åsså på væg hemmat så kjørte vi innom statoil så je kjøpte meg burger, for var no så jævli sultin.. åsså når je kom hemmat å hadde eti opp burgern da, så var je itte mett,. så da varma je meg ferdige pannekaker, hahah. Åsså hengte je opp klea som je glømte å henge opp før vi reiste igår.. hehe 🙂 Åsså etter dæ så la je meg 🙂 Og idag sto je opp 12.30, åsså dusja je, sminka meg, også satte je på ei maskin med klesvask da 🙂 å nå sitt je ved datan, hører på musikk og et frokost 🙂 Planene ellers idag er at je skar på elkjøp å hente datan min da 🙂 Hvis den har kømmi 🙂 åsså skar je laga middag te Vegarmiin kjæm hemmat fra arbe 🙂 Men blir jæævli lettvint idag ass 🙂 Så idag blir det Lapskaus, hihi 🙂 Godt dæ da 🙂 

Her er den nydelige Jordbæra vi åt <3

Vegarmiin <3 Elsker deg <3

Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg