22.08.2012

Hej folkens 🙂

Je har itte blogga på ei god stund som dekk ser.. For je pleide å blogge som regel hvertfall en gong om dagen 🙂 men je slit psykisk, så er på sjukehuset nå att.. Å dæ har fler grunner dæ altså, at je slit psykisk nå att 🙁 Men je har bedt om hjelp, å skar videre te Lillehammer i morra, som er nærmere heme 🙂 Det er bra at je får hjelp da.. Men EN ting er sikkert å dæ er at je savner kjæresten min kjempemasse..Han og no venner skar på lastebiltreff på Tretten te hælja, egentlig sku jo je værra mæ å, men sånn vart det itte da.Å da kjæm han kanskje innom 🙂 Je håper å sjå han att <3 Også sku je hatt no mer klær og såe 🙂 Ellers om dagen oppi alt så har je hatt legesamtaler,spelt volleyball, kort og litt slik 🙂 Oog samtaler generelt 🙂 Er spent på morradagen, for har aldri vøri der, så gruer meg litt, men det går nok braa 🙂 Å nå sitt je og to til på bokstua som det hetter her 🙂 Dæ er på aktivitetshuset 🙂 Vegarmiin jobber te kl 19 idag, har sendt melding ått han da 🙂 Åsså skar je ringe han når han er ferdig på arbe i kveld 🙂 Å prate mæ den herligste kjæresten miin <3 Ingen har så herlig kjæreste som jeg :)<3  Og je er utroolig glad i venna mine, og itte minst foreldrene mine <3 Også forresten så har je egentlig mæ meg pcn min og internettet je har.. for je har mobilt bredbånd, men dæ funker itte på avdelinga.. Men je har facebook på telefon da, så er inne der en del 🙂 Men får sjå om nettet funker dit je skar i morra da, blir spennende dæ.. også i hele tatt åssen det er der.. Ønsk meg lykke til hah 🙂

Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg