Gleder seg masse <3

God kveld folkens 🙂

I kveld så har vi eti ostesmørbrød te kveldsmat.. Je åt itte ei brødskive engong.. orka itte ass.. Ellers så har je vøri litt lei meg før i kveld.. Tankene som kjæm.. Men har klart å få tankene over på no anna nå jaa 🙂 itte alltid like lett dæ da.. Har hatt ei samtale i kveld og 🙂  Men je gleder meg kjempemasse te i morra altså 🙂 fyy søren <3 Kjæresten min skar jo som sagt på Tretten på lastebiltreff i morra 🙂 Marianne skar bli mæ han dit 🙂 åsså etter dæ så skar je møte dom neri byen 🙂 Å guud som je gleder meg altså… Snart vøri borte fra Vegarmiin i 2 uker :O så gjett om je gleder meg svært te å sjå att kjæresten miin jaa <3 Også koselig Marianne blir mæ da 🙂 Nå skar  je bare sitta ved datan og slappe ta te je skar legga meg 🙂 Elsker deg kjæresten miin <3 Og en gang til.. Je gleder meg kjempemasse te i morraaaa <3

Blogges <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg