Jaggu :)

Hej folkens 🙂

Idag sto je opp kl 08.00 ca, åsså dusja je og sminka meg 🙂 Åsså var det frokost 🙂 Åsså var det morramøte 🙂 Og je har bestemt meg for å reise hemmat idag, for fønni ut at det som er her er itte rett for meg.. Så je skar ta helsebussen hemmat kl 15.30 🙂 Åsså må drosje kjøre meg hemmat, for har så my ting at je klarer liksom itte bæra dæ hemmat.. Men en ting som er sikkert! Dæ er at det skar bli så herlig å hemmat å kjæresten miin <3 Joggu gleder je meg altså! <3 Så nå ere bare å vente daa… Veit itte å je skar finna på egentlig men.. Sitta en del ved datan og høre på musikk 🙂 Og kaaanskje stikke en tur neri gågata 🙂 Får sjå 🙂 Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg