05.09.2012

Hej folkens 🙂

Igår kveld så reiste Vegarmiin, Lena og je å kjørte oss en tur 🙂 Åsså etter det når vi kom att så var klokka egentlig ganske mye, Vegarmiin som står opp så tidlig hver morra og reiser på arbe så. Han er flink 🙂 <3 Vi la oss litt etter vi kom att da 🙂 Å je sto opp klokka 09.45, fikk tabletta mine 🙂 Åsså gikk je hemmat, dusja og ordna meg 🙂 Åsså kom støttekontakta mi 🙂 Vi reiste en tur på Cafe 🙂 Åsså gikk vi å såg i no butikker 🙂 Kjempekoselig å sjå hu att 🙂 Kjøpte meg no øredobber og armbånd når vi var på Mitt hjerte 🙂 Åsså kjøpte je litt mat på Bunnpris 🙂 Ellers så har je ittno spessielle planer i efta 🙂 Skar vell laga mat te kjæresten min kjæm att fra arbe tenkte je 🙂 Elsker deg kjæresten miin <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg