GLEDER MEG SVÆRT! :D

God morgen folkens 🙂

Idag sto je opp kl 09.15, åsså dusja je, sminka meg, og har akuratt eti frokost 🙂 Skar sitta litt ved datan og høre på musikk ei lita stund te 🙂 Før je stikk på toget 🙂 DETTA GLEDER JE MEG TE 😀 Tar toget te Lillehammer 🙂 finn på no så tida går, åsså kjæm Katrine og henter meg, åsså kjører meg så je får sett leiligheta i virkligheten for å si det slik 🙂 Åsså skar je skrive kontrakt 🙂 åååh, guud som je gleder meg 🙂 Åsså har kjempesnill veninne da 🙂 Kommer og henter meg på Lillehammer og kjører meg så je får sett  leiligheta og skrivi kontrakt også kjører meg tebasjat på toget som går kl 21 ca 🙂 DETTI BLIR MORRO ! OH YES 😀

Blogges! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg