Da er kontrakta skrivi! :)

Hej folkens 🙂

Igår så tok je toget te Lillehammer 🙂 Gikk der noen timer å såg rundt 🙂 Kjøpte faktisk no fornuftig te leiligheta og 🙂 I med at det er myee større der je skar fløtta nå, enn det er her je bor nå 🙂 Åsså henta Katrine meg litt over 16, åsså stakk vi å såg på leiligheta 🙂 Var utrolig fint 🙂 Nyoppussa og greier 🙂 Åsså skrev kontrakt da 🙂 Så detti blir braa 😀 Skar fløtta inn den 1 Oktober da 🙂 Itte så lenge te det nå ass ^^ Åsså henta vi Ellen 🙂 Åsså kjørte vi no runder i Dokka 🙂 Åsså reiste vi te Lillehammer da 🙂 Dom venta sammen med meg te toget kom 🙂 Åsså gikk je på toget da 🙂 Å kom meg jaggu hemmat og 🙂 hehe 🙂 Gla i dekk jinter <3 Detti blir svææært ^^  Og var itte hemmat før litt over 23 hæll da 🙂 Så la meg itte før kl 24 🙂 Åsså måtte je stå opp 09.30 idag å dusje og ordne meg og slik 🙂 Så nå sitt je ved datan også et frokost da 🙂 Å skar på et møte kl 11.00 🙂 Etter det så skar je værra med støttekontakta mi litt 🙂 Så detti blir sikkert en bra dag 🙂 Å hadde en herlig dag igår og ass 🙂 ååh <3

Ha en fin dag videre da folkens 🙂

Blogges! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg