Herliiiiiig :)

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 07.25, åsså dusja je, sminka meg og pussa tenna mine, hah xD Åsså gikk je te tannlegen 🙂 Hater tannleger… Men je er flink skjønneru.. for je går faktisk å bestiller meg time, for je veit at je må på skjekk slik innimellom 🙂 Å dæ var idag 🙂 Gikk så bra atte 🙂 0 HULL, HERLlIIG <3 Åsså idag ere 5 dager te je skar fløtta 🙂 Blir så spennende 🙂 Gleder meg 😀 Og gruer meg som sagt litt da.. Men går nok bra ^^ Også idag så satte je på ei maskin med klesvask 🙂 pakka såvidt med mer klær som je itte treng før je fløtt,vaska oppvasken att daa 🙂 Mangler bare å tørke det, for må gjørras dæ å, hehe 🙂 Også skar på Bowling seinere idag da, blir te Vågå som vi reiser da 🙂 Blir koselig dæ da 🙂 Nå skar je ut å hente posten så..

Her er rett bilde idag ass ^^

Ha en fiin dag videre da folkens ^^

Blogges! 🙂  



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg