Herlig dag ^^

Hei folkens 🙂

Idag reiste støttekontakta mi, Maria,Tor Erling, og je på Otta Martn da 🙂 Lena satt på ned da 🙂 Møtte en del venner nedpå der da 🙂 Koselig da 🙂 Marianne,Karin,Vegar og Cecilie 🙂 Åsså vart Lena og Cecilie med å tok en karusell med meg 🙂 Åsså Eva og je tok en karusell 😀 hihi 🙂 Dæ vart denna “kjærlighetskarusellen”  også helt på slutten så vart Tor Erling med å tok tekoppa 🙂 For je kjøpte meg slik rabattbilletter 🙂 Med 6 karusell billetter da 🙂 Åsså nåtte je få brukt opp mest mulig da dom dah, hehe 🙂 Hadde att en billett te slutt, å den ga je te en som je såg sto i karusellkøa, hehe 🙂 Åsså det var veldig mye å sjå på nedpå der for å si det sliik 🙂 Kjøpte meg piercing te underleppa innpå gullsmedbutikken 🙂 Åsså i en ta dessa bodene så kjøpte je meg deksel te telefon som je synes var veldig fint 🙂 ÅSSÅÅ  vant je slik sjokolade på lykkehjul 🙂 Som er kliiin vanskelig da, men jaggu hadde je flaks idag gitt! 😀 Nå er je hemmat for ei goood stund sea, å har gjort litt fornuftig 🙂 Men nå har je satt meg å skar slappe ta resten ta kvelden ass 🙂

Ha en fiin kveld videre folkens 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg