Fiiiiiint :D

Hei folkens 🙂

Igår kveld så kom Silje og Nicklas å sette opp vitrineskapet mitt for meg 🙂 For je tørte itte å begynne med det, er en del smådeler og slik,så.. hehe 🙂 Men det vart kjempefint 🙂 Kjempesnilt at dom hjalp meg å setta det opp 🙂  Åsså kom Venke halv11 ca når hu var ferdig på arbe 🙂 Åsså satt vi å prata litt je og hu da 🙂 Stekte pizza ca te hu kom da 🙂 Åsså la hu seg etter si stund, for hu sto opp kl 07 ca idag 🙂 Je la meg halv12 ca 🙂 Silje og Nicklas reiste ca kl 11 hæll no trur je det var, hehe 🙂 Da var vitrineskapet ferdig å sto fint 😀 Synes det var kjempefint je ass :)) Og idag så sto je opp kl 12.00 ca 🙂 Våkna ta at Pappa ringte 🙂 Dom sto utenfor her, så kjempekoselig å våkne ta att dom sto utenfor her 😀 hihi 🙂 <3 Har beste Mamman og Pappan ever je <3 Mamma skar værra her noen dager 😀 Kjempekoselig dæ da ^^ Ellers så har je støvsuga att her idag, blir så fort støvette atte, fy fader ass.. Åsså har je vaska no klær att 🙂 Må jo gjørras dæ å 🙂 Åsså dusja, sminka meg og ordna håret mitt såvidt så je ser som nogenlunde ut 🙂 Og nå skar Mamma og je på Bingo, hihi 🙂 Ha en finfin efta og kveld videre folkens 🙂  Så tar je mæ ett bilde ta vitrineskapet her, så får dekk sjå å fint det vart 😀

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg