Forandring fryder :)

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp rett før kl 09.00, åsså dusja je etter ei lita stund, åsså sminka je meg da 🙂 Åsså åt je frokost 🙂 Åsså gikk je en tur borti Dokka 🙂 Fant meg Vinterjakke 🙂 Så da kjøpte je dæ 😀 Åsså gikk je innom frisørn å hadde bestemt meg for å bestille time te å klippe meg 🙂 Tynne håret litt og ordne luggen 🙂 Åsså sier hu ja, je har ledig om ca en  halvtime 🙂 åsså satte je meg ned å venta da 🙂 Åsså klipte hu meg 🙂 Åsså fortalte je dætta med det atte je hadde svidd ta meg håret pga bleikinga daa…. Men så fant je ut at hu kunne farge det og 😀 Så da gjorde hu dæ 🙂 Og je vart kjempefornøyd 🙂 Og nå er je hemmat 🙂 Å har eti litt 🙂 Skar bare slappe ta nå fram te je skar på sang 🙂 Dæ gleder je meg kjempemasse te 🙂 Åsså legg je ut ett bilde ta åssen je vart på håret da, så får dekk sjå 🙂

Ha en fin dag videre folkens 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg