Jaggu :)

Hei folkens 🙂

Idag sto je opp kl 07.30, åsså dusja je, sminka meg, og ordna håret 🙂 Åsså stakk je på bussen 🙂 Nei, je åt itte.. for je har vøri på undersøkelse på Lillehammer sjukehus idag 🙂 Gastroskopi.. Det gikk bra da.. Men joggu var det fært amma :/ åååh, joggu er je glad je er ferdig med det der 😀 Men hadde med meg værdens bæste da <3 Så dæ var godt 🙂 <3 Åsså etter dæ så stakk vi faktisk te Biri 🙂 På veikro 🙂 åsså åt middan 🙂 Dæ var utrolig koselig! 🙂 <3 Etter dæ så var det bussen next daa 🙂 Je vart så “bilsjuk” begge væger.. Åsså på undersøkelsen daa.. Je hadde så mye slim i halsen.. veit itte åffer.. hadde dæ på den undersøkelsen sist je gjorde dem og. men da var je jo forkjøla før je reiste dit, så da var det jo forståelig.. Men åffer denni gongen.. dæ veit vi itte.. Je føler meg så uvæl.. Fikk veldig vondt i huggu rett etter undersøkelsen.. min vart te slutt borte.. Men så føler je meg uvæl influensa på gang kanskje.. itte veit je men.. Håper itte je blir sjuk ass.. Håper på det bæste 🙂 Alltid dæ en må gjørra :)) Men alt i alt.. Hatt en kjempe koselig dag mæ værdens bæste <3

Du och jag <3

Ha en fin Fredagskveld videre folkens 🙂

Blogges! 🙂  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg