Forandring fryyder! :)

God kveld folkens 🙂

Je gikk borti sentrum ganske tidlig før je sku ått frisørn idag 🙂 Posta ett brev, åsså gikk je på cafen der Silje jobber 🙂 Altså på Torvstua 🙂 Kjøpte meg baguett der 😉 Åsså stakk je på Cubus 🙂 Såg litt der, åsså kjøpte je meg ny mascara 🙂 Åsså stakk je på Spar å kjøpte meg en brus 🙂 Åsså satte je meg på krakken ei lita stund 🙂 Åsså stakk je ått frisørn 🙂 😀 Var egentlig planen å farge håret samma farge som je gjorde sist, men vart litt annledes 😀 Fikk lyst te dæ ^^ Vart kjempefornøgd mæ resultatet!! 🙂 Åsså stakk je hemmat 🙂 Satt ved datan å slappa ta litt 🙂 Åsså reiste je,Katrine og Ellen te Lillehammer som planlagt 🙂 Fyst så stakk vi på tatto studio 🙂 Så Ellen tok tattovering 🙂 Hu hadde aldri gjort det før.. Men modig gjort 🙂 hehe 🙂 Vart så fint og atte 🙂 Åsså stakk vi på piercing studio så je fikk kjøpt meg nytt piercingsmykke te under leppa på siden der 🙂 Åsså fikk je dom te å hjelpe meg å setta i.. Åsså bytte slik feste som er inni kjeften, haha xD Åsså etter dæ så stakk vi på Mc donalds å åt 🙂 Åsså stakk vi hemmat 🙂 Åsså var dom her ått meg ei stund 🙂 Så tusen takk for en herlig tur jenter 🙂 Mye tullprat og morro 🙂 ^^ Glad i dekk <3 Værdens bæste venner <3

    

Her er bilde ta åssen resultatet ta en tur ått frisørn idag vart 🙂 je er ihvertfall kjempefornøgd sjøl! 🙂 Hva synes dekk? 🙂 Åsså måtte ta med ett bilde ta je har vøri å bytta piercing idag da, hihi 🙂 ^^

 

Blogges! 🙂

    

 

 

 

 

 

     

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg