Konsert og greier! <3

Hei folkens 🙂

Idag ere Fredag 🙂 Je sto opp kl 08.30 idag 🙂 åsså dusja je, sminka meg, ordna håret og sånn 🙂 åsså gikk je på jobb 🙂 Jobba 10-14.00 🙂 Åsså gikk je hemmat med veska mi 🙂 Åsså gikk je på kommunehuset å henta billetter te Rockekonsert som er neste Fredag 🙂 je og støttekontakta mi skar dit 🙂 Dæ blir bra 🙂 Åsså etter je hadde henta billetter så gikk je på Rimi og kjøpte meg Spotify premium. For min gikk ut igår så.. åsså gikk je innom butikken å handla litt 🙂 åsså gikk je hemmat, åsså pakka opp varene je hadde kjøpt 🙂 Åsså slappa ta litt 🙂 åsså laga je meg mat 🙂 vart taco att idag 🙂 fikk lyst på dæ 🙂 Dæ var godt 🙂 ^^ Og nå sitt je ved datan, hører på musikk og slapper ta 🙂 åsså har je lagt i sammen no klær idag 🙂 Åsså vaska bordet og benken etter at je laga mat 🙂 Og oppvasken tæk je i morra ass 🙂 Planene resten ta kvelden er bare å sitta ved datan,høre på musikk og sjå Idol kl 20.00 🙂 gleder meg te dæ 🙂 ha en finfin kveld videre folkens! 🙂

Her vett! 🙂 <3

Du och jaag <3

Blogges! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg