I skyene! <3

God kveld folkens 🙂

Idag sto faktisk gutten min opp før meg, hehe 🙂 Je sto opp kl 12.30 🙂 For je ba han vekke meg da, hihi 🙂 <3 Ingenting er som å bli vekt ta kjæresten! Den følelsen! ^^ Da sto je opp da 🙂 Åsså dusja je,sminka meg åsså åt je litt frokost da 🙂 Må te dæ vett :)) Åsså slappa ta litt 🙂 Åsså etter en stund så tok vi følge neri sentrum 🙂 Han sku gjørra et ærend 🙂 og je hadde tenkt meg på 2 butikker 🙂 Kjøpte en brunost faktisk, hehe :)) Åsså no godteri 🙂 åsså stakk je innom butikken Vita 🙂 var all sminke 30 % så da såg je på dæ 🙂 Kjøpte meg en bra mascara 🙂 Åsså et par øredobber 🙂 dæ er alltid kjekt! 🙂 Ellers så har je gjort litt småttri her 🙂 Åsså laga je Lasagne ått oss 🙂 Tok i feil med melk, men vart vellykka læll! 🙂 Så dæ var braa 🙂 Vart utrolig godt 🙂 Så åt vi Lasagne da 🙂 Åsså såg vi litt på ett slags program.. Sånn jakten på kjærlighet sak fra utlandet, haha 🙂 Åsså kom dæ programmet som vi hadde venta på 🙂 Altså.. IDOL 😀 Je elsker dæ programmet ass 🙂 Så vi såg på dæ 🙂 Var faktisk litt humor i dæ idag og, haha 🙂 Artii 🙂 Og nå spell guttenmin gitar og syng 🙂 Fint å høre på! Han har mye talenter asså! Ere itte Bowling, så ere Gitar spelling og Synging, hihi <3 Hærligste vettu! <3 Elsker deg gutten min! <3 Allltid oss2! <3

Blogges! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg