Gleder oss! <3

Hei folkens 🙂

Idag og sto gutten min opp før meg.. han sto opp kl 10, og je sto opp nesten kl 13 🙂 åsså dusja je,sminka meg og åt frokost 🙂 åsså slappa ta litt 🙂 Åsså stakk vi ut en tur 🙂 Vi har nemlig vøri å henta oss Billetter te konsert med Hellbillies 🙂 Dæ gleder vi oss tæ 🙂 Dæ blir bra 🙂 åsså var vi en tur innom togstason… Vi skar reise en tur ått meg Mandan 🙂 For je må værra heme ett par dager, pga må hente tvn min også skar je på legetime.. Åsså stakk vi på butikken en tur, handla no småttri som vi mangla 🙂 også nå skar je snart begynne å laga mat ått oss 2 ! <3 Ellers så er planen for kvelden bare å slappa ta og kose oss tenkjer je! 🙂 <3 Elsker deg gutten min! <3 Ingen er så herlig som du <3 Beste gutten <3

God hælj! 🙂 <3

Blogges! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg