Lang tur! :)

Hei folkens 🙂

Idag sto vi opp rett etter kl 12 🙂 Åsså dusja je,sminka meg, åsså åt je såvidt med frokost 🙂 Litt youghurt 🙂 Alltid godt dæ vett 🙂 Åsså har je støvsuga litt, åsså har je retta håret mitt 🙂 Og finni de få tinga je må ha mæ meg når vi skar reise ått meg idag 🙂 Vi skar ta toget herfra kl 16.30 🙂 åsså bussen fra  Oslo kl 19.30 🙂 åsså te Dokka 🙂 åsså må vi bare innom butikken en tur å handle såvidt 🙂 For har itte tini brød og slik mæssom 🙂 hehe 🙂 Men først litt over 2 timer med tog te Oslo og 2t og 50 min ca med buss fra Oslo og te Dokka 🙂  Gutten min blir mæ <3 Ingenting som er mer herlig enn at je har værdens bæste kjæreste! <3 Elsker deg gutten min! <2 Oss 2 for alltid! <33

Blogges! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg