Oh hoooi! :) <3

Hei folkens og god kveld 🙂

Idag sto je opp 10.30 🙂 Åsså dusja je,sminka meg 🙂 Åsså ordna je håret mitt 🙂  Åsså vekte je gutten min! <3 Åsså laga je frokost ått oss 🙂 Åsså åt vi da 😉  Ellers så slappa vi ta ei stund 🙂 Åsså måtte je finne de få tinga je måtte ha mæ meg att da 🙂 Åsså gikk vi bortover i Dokka 🙂 Var innom Apoteket en tur 🙂 Åsså var det bussen next 🙂 Bussen i nesten 3 timer te Oslo 🙂 Åsså når vi var i Oslo så gikk vi å kjøpte oss Tog billetter, åsså stakk vi på Burgerking å åt 🙂 Deilig burger og pommes frittes og itte minst sjokolade milkshake 🙂 Åsså etter dæ så gikk gutten min på en butikk han ville sjå i 🙂 Så je sto uttafor å venta, for det var ittno intressant for meg, hehe 🙂 Åsså etter dæ så var det tid for å gå på toget 🙂 Satt på toget i 2 timer 🙂 Åsså var vi framme her ått gutten min att! 🙂 <3 Åsså gikk vi innom butikken 🙂 Kjøpte litt ta hvert 🙂 Je kjøpte meg slik lettvin mat som je varma meg i sta 🙂 Det er SERRIØST fyste gongen som je har prøvd slik Fjordland! Hadde så lyst på fiskeboller ammaaa :p Åsså når vi var innat her ått gutten min så pakka je opp varene vi kjøpte 🙂 Åsså såg je på Idol 🙂 Kom bare 2 minutt for seint, heheheh 😀 Så dæ var braaa 🙂 åsså i pausa ta Idol så åt je da 🙂 Og nå ere Idol att 🙂 hihi <3 Og je har værdens bæste kjærest skar je si dekk! <3 Je elsker deg gutten min! Har itte ord! <3

Ha en fin Onsdagskvæll  videre folkens! Dæ skar vii! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg