God morgen! <3

God morgen folkens! 🙂

Idag sto je opp kl 9 🙂 Åsså dusja je,sminka meg og nå har je akuratt eti frokost 🙂 Varma meg ostesmørbrød 🙂 Å nå tenkte je å skrive ett inlegg ått dekk her da, hehehe 🙂 Altså.. grunnen te at je er oppe så tidlig er atte je og kjæresten min skar reise med toget te Kongsberg 🙂 åsså skar vi spelle Bowling og kose oss 🙂 Så dæ blir bra 🙂 Je gleder meg! 😀 hihi <3 Ønsker dekk en finfin dag videre folkens! For dæ skar vi haa! <3 Elsker deg gutten min! <3 Ingen er så herlig som du!! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg