Koseligt! <3

Hei folkens og god kveld 🙂

I dag sto je opp kl 12 ca 🙂 Kjæresten min sto opp før meg idag, hehehe 🙂 Åsså dusja je,sminka meg og åt frokost etterhvert 🙂 Slappa ta litt 🙂 åsså stakk vi borti sentrum en tur 🙂 je var en tur på posthuset 🙂 Sendte de fiine poslensdukkene je kjøpte på brukt marked her om dagen 🙂 Åsså etter dæ så stakk vi en tur på Bingo å spelte noen runder 🙂 Je vant ingenting.. Men guttenmin vant 100 kr 🙂 Åsså etter vi var der så stakk vi en tur i butikken 🙂 Kjøpte no vi mangla 🙂 For vi har bedt søstera te guttenmin og kjæresten hennes på middag i morra 🙂 Så dæ blir koselig 🙂 Åsså når vi kom att fra butikken idag så laga je middag te meg og guttenmin da 🙂 ^^ Og idag vart det Pølse m/potetmos 🙂 Vart overaskende goodt! hihihi 🙂 Og ellers så har vi itte gjort så stort mye anna.. 🙂 Elsker deg kjæresten min! <3  

Blogges! :)) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg