Hellbillies! <3

Hallo folkens 🙂

I natt så sov je veldig dårlig.. er jævli kjett.. tar så på :/ Å je skjønner itte åffer je sover så dårlig.. Ingen grunn te å sova dårlig.. Meen.. Je sto opp tidlig.. altså 08.30 🙂 Åsså dusja je,sminka meg 🙂 la meg såvidt på sofan, for vart plutselig så trøøtt.. Åsså fant je ut at je sku gå å legge meg litt att i senga .. åsså våkna guttenmin <3 Han sto opp etterhvert.. je sovna etterhvert og sov til 12.30 ca 🙂 Men føler meg itte utvilt for å si det sliik.. Men etter je sto opp da.. Så fant je meg no frokost å eta 🙂 Åsså ellers så har je bare søtti å slappa ta… Vøri ute mæ søppla,åsså itte minst spelt Mario har vi gjooort 🙂 ^^ åsså tenkte je dæ atte je måtte skrive ett innlegg her ått dekk att da 🙂 Og planen for i kveld er no vi har venta på ei god stund, hihi 🙂 Altså HELLBILLIES på kroa 🙂 Dæ begynner kl 21, så før dæ så skar je stelle i stann no Taco ått oss 🙂 Så dæ blir bra 🙂 Og hadde vøri trivlig for dekk som ser på/følger med på bloggen min om dekk legg att en komentar! <3 Elsker deg guttenmin! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg