God morning! :)

Hei og god morgen folkens! 🙂

I natt har je heller itte sovi godt.. Vøri våken slik 5 gonger hæll no.. Kjeie greier altså 🙂 Men je sto opp kl 06.30 🙂 Åsså dusja je,sminka meg og nå er je klar for hjemreise 🙂 Skar ta toget som går kl 08.04 🙂 en en grei venn ta kjæresten min som kjører oss opp te togstasjon, dæ er snilt da 🙂 For har så mye ting vettu 🙂 Åsså skar vi værra no timer i Oslo te bussen min kjæm 🙂 Så da kjøper vi oss no mat og sånn 🙂 Åsså følger han meg på bussen. Har du hørt om no så snill kjæreste? Dæ skar du leite lenge etter skar je si deg! 🙂 Han skar reise hemmat ått seg sjøl, for han har no greier å gjørra osv…. 🙂 Åsså skar han komma ått meg te vikua, så skar vi feire Påske sammen <3 Dæ blir koselig vett! <3 Åsså når je kjæm hemmat idag så skar je på butiken å handle no mat, for dæ trengs i mæ at je har vøri borte såå lengii 🙂 Åsså kjæm a mor på besøk å skar værra noen dager! 🙂 Dæ blir koselig ass 🙂 Je gleder meg kjempemasse te dæ vett! <3 Elsker deg kjæresten min! <3  


Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg