Kjei etter en lang dag! :)

God kveld folkens 🙂

Idag så følgte guttenmin meg på bussen da,dæ var kjempesnilt gjort! ^^ Åsså når vi først tog toget fra han og te Oslo så sovna je fler gonger, å han dytta borti meg, snorka så høgt vettu,hhahaa xD Jævlii braa 🙂 Sov litt, våkna litt,sov litt og våkna.. så,hehee 🙂 Åsså når je kom på bussen da, så vart je litt trøtt, så sov je litt, hahaha 🙂 Je veit itte om je snorka, men dæ gjorde je sikkert, hahaha. Samma kan det varra… XD Åsså når bussen var framme på Dokka så møtte a Mor meg, hjalp meg å bæra tinga mine hemmat 🙂 Åsså var je innom posthuset å henta ei t skjorte som je har bestilt for ei stund tebasjat 🙂 Åsså gikk vi hemmat 🙂 Åsså åpna je alle breva mine når vi kom hemmat 🙂 Åsså etter ei stund så var vi på væg te butikken 🙂 Åsså når je hadde kømmi ned trappa så ringte Katrine 🙂 Å lurte på om je var hemmat? for det såg så koselig ut i vindua mine 🙂 Så lurte hu på om hu kunne komma innom en tur 🙂 Så gjorde hu dæ, så kjørte hu oss i butikken 🙂 itte lange vægen dæ ass, hah… Men å slippe å bære varene hemmat er jo kjekt 🙂 Så dæ var snilt 🙂 Åsså når vi kom hemmat her da etter vi hadde vøri i butikken så pakka je opp varene vi kjøpte 🙂 Åsså satt je og Katrine å prata litt 🙂 Åsså gikk hu att etter ei stund 🙂 Åsså åt je og a Mor mat 🙂 Mor laga Taco ått oss 🙂 Dæ var kjempegodt da 🙂 ^^ Og ellers så har je pakka opp tinga mine 🙂 Og sett litt på Jukeboks film som je kjøpte i Oslo idag 🙂 Åsså har je prata litt mæ guttenmin da <3 Savner han vettu! <3 En ting er sikkert.. Je er joggu slitin.. Så nå har je tenkt å legge meg snart! 🙂 God natt folkens! ^^ Elsker deg guttenmin! <3  

Blogges! 🙂 



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg