Deilig! :)

Hei folkens 🙂

I natt har je sovi så godt! Utrolig deilig! 🙂 Åsså sto je opp kl 11.30 🙂 Åsså dusja je,sminka meg og sånn 🙂 Åsså åt je frokost da 🙂 2 deilige rundstykker m/ ost og skinke 🙂 Åsså har je vøri ute mæ søppla idag,vaska ei maskin med klesvask,sopa gulvet på kjøkkenet og jaggu vaska såvidt på badet og 🙂 Også driv a mor å vasker gulva mine, hihi 🙂 Je er heldig som har så snille foreldre vett! <3 Åsså kom veninna mi en tur i sta 🙂 Katrine 🙂 hu var her litt 🙂 for hu hadde fritime fra skolen 🙂 Åsså kom Morten 🙂 For han hjelper meg mæ å setta opp veggfeste te tvn også setta tvn på veggen 😀 Detta blir braa 😀 <3 50 tommer tv 😀 Ellers så tæk je dagen som den kjæm idag! <3 Tenker masse på kjæresten min da <3 Men itte mange dager te han kjæm <3 wiiii <3 Elsker deg kjæresten min! <3  

Bilder ta meg en helt vanlig dag 🙂 ^^

Blogges! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg