Harrytur mæ go folka! <3

Hei søte 🙂

Igår var je på ordntlig Harrytur med goe venner! <3 Reiste ca 13.30 hæll no 🙂 Men vi rakk alt vi sku 🙂 Je kjøpte masse godteri, tæll og mæ litt te foreldra mine 🙂 Åsså kjøpte je 3 t skjorter, ett DC belte og 2 piercinger 🙂 Hadde en veldig herlig tur med go golka altså! <3 Stakk tæll og mæ innom Mc donalds på Gjøvik på vægen 🙂 Var liksom ått legen før vi reiste så hadde itte eti så my først på dagen, så det passa jo perfekt! 🙂 Åsså handla litt mat og på Euro Cash 🙂 Åsså var vi hemmat ca 22.45 🙂 Åsså pakka je opp varene je handla 🙂 Morten hjalp meg tæll og mæ med å bæra opp brusbretta som je kjøpte 🙂 Je har så greie venner! <3 Er så glad i dekk! <3 Og ellers idag så har je sovi te laaangt på dag, sto opp da, dusja og ordna meg 🙂 Åsså har je vaska no klær,hengt opp klær,vøri ute mæ søppla,vøri en tur i butikken å kjøpt no mjølk og litt je mangla 🙂 Åsså har je laga meg middag og eti middag 🙂 og nå har je satt meg ned ved datan 🙂 Slappe ta litt 🙂 Og vurderer faktisk.. Kanskje je skar begynne å tørke litt støv etterpå 🙂 ^^

Katrine 🙂

Morten og Katrine som bytta på å kjøre 🙂

Ellen 🙂

Her er da bilde ta meg da, som sitt baki, klar for HARRYTUR 😀

 

Her er det je kjøpte ta klær og sånn 🙂

Hva synes dekk? 🙂

 

 

Kommentarer er alltid koselig! <3

 

Blogges! 🙂



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg