Fiin dag! :)

God kveld folkens 🙂

Idag sto je opp kl 10.00 🙂 Åsså dusja je,sminka meg og sånn 🙂 Åsså gikk je te legesenteret 🙂 Henta sjukmelding.. for klarer itte jobbe med armen min :/ Den er lei.. men bare sånn det er det.. Så kom Mamma og Pappa en tur 🙂 Pappa kjørte meg på jobben så je fikk levert sjukmeldinga,åsså var je på apoteket å henta tabletter som legen sa je sku bruke for armen min 🙂 Åsså stakk vi te senteret å henta buksene mine som hadde kømmi, som je hadde bestilt fra Ellos 🙂 Åsså satt vi heme her å prata litt 🙂 Åsså reiste Pappa hemmat 🙂 Åsså a Mor vart att her, skar værra her no dager hæll no 🙂 Så vi ska kose oss 🙂 ^^ Åsså laga Mamma middag te oss 🙂 Idag vart det Pølsegryte m/ris 🙂 Goodt dæ da ^^ Åsså stakk vi på Bingo i kveld 😀 Je vant 200 kr og Mamma vant 300 🙂 Så dæ var kult 🙂 Åsså etter dæ så stakk vi på Milano å åt 🙂 Åsså var vi innom butikken 🙂 Og nå er vi hemmat for ei stund sea 🙂 Så derfor tenkte je å skrive ett innlegg her att da, hehe 🙂 Holde dekk litt oppdatert vett ^^ Og nå skar vi bare sitta å slappe ta resten ta kvelden 🙂 Og kanskje vi setter på en film 🙂 Ha en fin kveld videre folkens, for det skar vii ^^

Blogges!! 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg