Heeeelt vanlig dag! :)

Hallo folkens 🙂

Idag er det så bra vær ute! 🙂 Je sto opp kl 08.00 🙂 Åsså dusja je,sminka meg, åt frokost og sånn 🙂 Åsså kom Farmin å henta a Mor 🙂 Åsså stakk je på kommune huset, hadde noen ærender der 🙂 Så kjekt å få gjort 🙂 Åsså idag har je fått svar på blodprøvene mine, har fått sukkersjuka :/ Så da veit dekk dæ.. Ellers så har je vaska 2 maskiner med klær, åsså hengt opp dom, vaska bordet og benken på kjøkkenet,vøri ute mæ søppla, henta posten og litt forskjellig 🙂 Så jommen har je fått gjort mye idag 🙂 Enda klokka bare er snart 12 🙂 Dæ er itte værst 🙂  Åsså i kveld kjæm Støttekontakta mi og hu skar hjelpe meg å farge håret, åsså skar vi sjå Paradise Hotel 😀 Gleder meg ^^

Sitt ute litt i Finværet! <3

Sminka meg heelt vanlig idag! 🙂

 

 

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg